Alles was zeker naar wens. We hebben enorm genoten van alle lekkers en de service.
Werknemer was vriendelijk en alles is soepel verlopen.
Zeker voor herhaling vatbaar!!!
Alles was zeker naar wens. We hebben enorm genoten van alle lekkers en de service.
Werknemer was vriendelijk en alles is soepel verlopen.
Zeker voor herhaling vatbaar!!!