klanten over ons
Home » Klanten over ons
149 Beoordelingen
100%
Beveelt ons aan
9.8
Klantvriendelijkheid
Prijs/kwaliteit
Gewoon een goede frietkraam, vriendelijk personeel en snel geregeld!
10
Frietenliefde biedt goede service en levert precies wat je verwacht van een frietkraam op locatie. Goede friet, lekkere snacks en vriendelijk en behulpzaam personeel!
H.G.D. Bacchus
Aanbevelen?
10
Gewoon een goede frietkraam, vriendelijk personeel en snel geregeld!
Frietenliefde biedt goede service en levert precies wat je verwacht van een frietkraam op locatie. Goede friet, lekkere snacks en vriendelijk en behulpzaam personeel!
H.G.D. Bacchus
Frieten en snacks zijn van hoogwaardige kwaliteit
10
De naam Frietenliefde komt helemaal tot uiting in de wijze waarop de snacks en friet worden bereid op locatie, een feest voor de gasten om hiermee de honger te stillen.
Huurdersvereniging Lansingerland.
Aanbevelen?
10
Frieten en snacks zijn van hoogwaardige kwaliteit
De naam Frietenliefde komt helemaal tot uiting in de wijze waarop de snacks en friet worden bereid op locatie, een feest voor de gasten om hiermee de honger te stillen.
Huurdersvereniging Lansingerland.
Top ervaring gehad!
10
Wij hadden een frietkraam bij ons feest. Als eerste, de communicatie om afspraken te maken was top! Snel geregeld en alles werd duidelijk uitgelegd en er was ruimte om te overleggen!
Tijdens het feest was het eten heerlijk! Nieuw vet waardoor het eten lekker smaakte en onze gasten waren heel erg tevreden over het eten en de jongen die het bakte! Vriendelijk en hij deed zijn werk goed waren de meeste complimenten die ik erover gehoord heb!
Ik raad het iedereen aan! Want wij hebben er een super goede ervaring mee gehad! 🙂
Astrid
Aanbevelen?
10
Top ervaring gehad!
Wij hadden een frietkraam bij ons feest. Als eerste, de communicatie om afspraken te maken was top! Snel geregeld en alles werd duidelijk uitgelegd en er was ruimte om te overleggen!
Tijdens het feest was het eten heerlijk! Nieuw vet waardoor het eten lekker smaakte en onze gasten waren heel erg tevreden over het eten en de jongen die het bakte! Vriendelijk en hij deed zijn werk goed waren de meeste complimenten die ik erover gehoord heb!
Ik raad het iedereen aan! Want wij hebben er een super goede ervaring mee gehad! 🙂
Astrid
Tot in de punt (zakjes) geregeld
10
Wij hadden een Bevrijdingsfestival op ons winkelcentrum met 100 oude legervoertuigen met daarop 200 personen die wat wilden lunchen! Dan is er eigenlijk maar 1 partij die dit aan kan. Iedereen was tevreden, snel, lekker en goed verzorgd. Compleet ontzorgd. En dat is wat we nodig hebben. Voor herhaling vatbaar.
Peter
Aanbevelen?
10
Tot in de punt (zakjes) geregeld
Wij hadden een Bevrijdingsfestival op ons winkelcentrum met 100 oude legervoertuigen met daarop 200 personen die wat wilden lunchen! Dan is er eigenlijk maar 1 partij die dit aan kan. Iedereen was tevreden, snel, lekker en goed verzorgd. Compleet ontzorgd. En dat is wat we nodig hebben. Voor herhaling vatbaar.
Peter
Zo maak je een feestje compleet!
10
De verjaardag van mijn dochter gevierd met een gezelschap van 50 man die bleven eten.
Dan is frietenliefde een mooie uitkomst. Alles is geregeld het enige wat ze nodig hebben is een stroompunt.
Goeie friet en mayo. En echt de allerlekkerste kaassoufflé!
Erik
Aanbevelen?
10
Zo maak je een feestje compleet!
De verjaardag van mijn dochter gevierd met een gezelschap van 50 man die bleven eten.
Dan is frietenliefde een mooie uitkomst. Alles is geregeld het enige wat ze nodig hebben is een stroompunt.
Goeie friet en mayo. En echt de allerlekkerste kaassoufflé!
Erik
Heerlijk eten en goede service
10
Fijne communicatie, afspraken nagekomen, makkelijk te bereiken voor extra vragen en heeeerlijk eten!
Alle genodigde (ong. 70 man) waren zeer te spreken over de kwaliteit van het eten
Daan
Aanbevelen?
10
Heerlijk eten en goede service
Fijne communicatie, afspraken nagekomen, makkelijk te bereiken voor extra vragen en heeeerlijk eten!
Alle genodigde (ong. 70 man) waren zeer te spreken over de kwaliteit van het eten
Daan
Uitstekende service, uitstekende communicatie, en ze zorgen voor fantastische sfeer!
10
Fantastisch! Professioneel, buitengewoon klantvriendelijk, sfeervol!
We hebben heel veel positieve reacties gehad!
Veel dank aan het hele team!
Marina
Aanbevelen?
10
Uitstekende service, uitstekende communicatie, en ze zorgen voor fantastische sfeer!
Fantastisch! Professioneel, buitengewoon klantvriendelijk, sfeervol!
We hebben heel veel positieve reacties gehad!
Veel dank aan het hele team!
Marina
Perfect
10
Het eten was heerlijk en iedereen heeft dan ook echt genoten. Netjes verzorgd en vriendelijk mensen in de kraam. Ook de communicatie is heel fijn, bij het bijna arriveren werd er gebeld dat ze eraan kwamen. Alles was perfect!
Sabrina
Aanbevelen?
10
Perfect
Het eten was heerlijk en iedereen heeft dan ook echt genoten. Netjes verzorgd en vriendelijk mensen in de kraam. Ook de communicatie is heel fijn, bij het bijna arriveren werd er gebeld dat ze eraan kwamen. Alles was perfect!
Sabrina
Heerlijk , super lekker!!!
10
Wij zijn getrouwd op 20 mei en hebben Frietenliefde uitgenodigd om voor ons te koken. Iedereen vond het superlekker,patat was subliem eveneens de snack echt super lekerzelfs ik die altijd moeite heeft met frituur was dit super gevallen, Dank jullie wel dat jullie bij ons langs konden komen
Cynthia
Aanbevelen?
10
Heerlijk , super lekker!!!
Wij zijn getrouwd op 20 mei en hebben Frietenliefde uitgenodigd om voor ons te koken. Iedereen vond het superlekker,patat was subliem eveneens de snack echt super lekerzelfs ik die altijd moeite heeft met frituur was dit super gevallen, Dank jullie wel dat jullie bij ons langs konden komen
Cynthia