Klanten score

Jl. Hemelvaartsdag vierde mijn man en ik een feestje bij onszelf thuis.

Wij wilde een frietkar huren…
Nou, dit is pas een frietkar….
Fantastisch…
Wij en onze gasten waren erg te spreken erover!!

Goeie friet, snacks en alles wat erbij hoort.
Ook de jongen die het verzorgde deed het netjes en correct en snel!! Het was schoon, alleen maar lof hierover.
Normaal geef je 5 sterren…maar wij geven er 6

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Echt een aanrader!!

Dankjewel Frietenliefde!!

Echt een aanrader

Klanten score