Als bedankje richting het team hebben we Frietenliefde benaderd om vandaag de (all-in) lunch te regelen!
’n Gave en nette foodtruck (retro-look) met vriendelijk en gezellig personeel maakte deze lunch compleet. Ik weet niet hoe Frietenliefde het voor elkaar heeft gekregen maar zelfs zonnig weer werd geregeld! 😉
Een absolute aanrader!