We hadden de frietkar voor ons 12,5 jaar jubileum. Dit was een dikke hit. Alles was bespreekbaar en er was veel mogelijk. Daarvoor verdienen ze dikke pluim. Zelfs vega en glutenvrije kroketten waren er.
De kwaliteit was super. Er werd lovend over de kaassouffles gepraat. Die waren mega lekker.
Heerlijke sausen van oliehoorn. Die natuurlijk wel echt de beste zijn.
Als ik 1 klein minpuntje moet benoemen zou het de doorlooptijd zijn. Dat kon misschien iets sneller. Maar iedereen heeft heerlijk gegeten in de afgesproken tijd. Top!